istanbulbilisimi hiç hiç tavsiye etmem bir keresinde laptop siparişi verdim ve aynı gün teknosada aynısını 100tl ucuza buldum, öncelikle müşteri temsilcisi bana öyle bir fiyat imkansız dedi sipariş iptalimi istedim tam 3 hafta son paramı iade ettiler sırf vazgeçtim diye........ Bir daha adını bile anmam o firmanin gitti milletten yavlara yakara kredi kartı aldım tek çekim ile bu laptopu teknosadan aldım ve çok memnunum istanbulbilisim gibi bir firmaya 100 tl fazladan vermedigim için..
isimtescil ile aynı şirket mantıgıyla çalışıyorlar.