evet malesef talihsizlik olmuş. söz konusu botu görmüştüm sonra aslında ücretli olduğunu öğrendim. başka bot kullandığımdan kullanmamıştım zaten sahiplerininde .arez e düştüğünü öğrendim. sahiplerine geçmiş olsun diyorum.