Merhaba arkadaşlar,

vBulletin için bir bot wareze düşmüş. Üstelik bot düzgün bir şekilde çalışıyor. indirip kurduktan sonra bu yazıyı gördüm.

Şu konudaki, M@tRoCk adlı üyenin yazısı;

Alıntı
Bu mevzuyu 2-3 gündür ekleyen açıyor,ve beni çileden çıkarıyorlar.Botu biz 2 arkadaş harçlıklar ve harcamalarımızdan kesip para verip yazdırdık.Fakat 2 gün önce bir karaktersiz botu kırmış ve birkaç yere dağıtmış.İyi bir marifetmiş gibi birde şifrelesini kırdık demiş,bunu kendi gözlerimle gördüm.Ben bu zamana kadar hakkım olmayan birşeyi almadım.Biz para verip almışız,şerefsizler gidip botu wareze atmışlar ve kırmışlar.Emeğe saygısı olan ve bu dünyanın birde diğer tarafı olduğunu düşünen kişilerin yapacağı bir iş değil.İsteyen istediği kadar indirsin ve istediği kadar kullansın.Tekrar söylüyorum bu botu ilk olarak biz(2 kişi) bir coder arkadaşımıza yazdırdık.Sadece bu bot bizde vardı,fakat yazan ark.dan izin alarak bi kişiye daha satmak istedik.2-3 gün önce bu olay olmuş.Hakkımız botu warezden indirip kullananlara HELAL DEĞİLDİR.Ama eminimki emeğe saygısı olan arkadaşlarımız vardır.Para verip almak isteyen eklerse yardımcı olurum.Msn ekleyip bot warezde geçmiş olsun vs. diye sakın demeyin kalp kırmak istemiyorum.2 günde yaklaşık 5-6 kişi ekledi hepside aynı konudan baksetti.Ekleyip bundan bahseden kişilere cevabımı verip msn den engellleyip siliyorum.Rica ediyorum bana bunu yaptırmayın.
Ben kimsenin hakkını yemek istemiyorum. Arkadaş iletişim bilgilerini vermiş, fakat kendisine ulaşamadım. Eğer bu konuyu görüp benimle iletişime geçerse botun ücretini vereceğim. Bu botu kullanan diğer saygıdeğer arkadaşlarım, lütfen emeğiin hakkını ödemesini bilin. Botu wareze düşüren şahıs, büyük vebal altında olduğunu unutmasın!