iyi güzelde ustam bunu ben locale kurdum türkçe karakter hatası var bunda nasıl düzeltirim admin panelinde dil dosyası yolu diyor türkçe.php dio öle bi dosya yok eksikmi ya da locale kurduğumdanmı kaynaklı bi sorun bu