Selam arkadaşlar Host aldım 3 gündür cebelleşiyorum fakat bir türlü kuramadım installda ilk yerde ftp ayarları var localhost id pass giriyorum alttada oto algıladığı konum ama bir türlü geçmiyor belittiğiniz konumda dosya bulunamadı hatası veriyor tabi ingilizce fakat ben türkçeleştirdim şimdi



Eğer kuruluma yardım ederseniz dahada makbule geçer pmden msn atın heenn ekleirm kolay gelsin