Bartnweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım alt kattaki modemi yakaladın access point ile üst katta fakat sana şunu söylemek isterim ki neden böyle bir çaba içerisindesin =)
Üst kata çek bi paralel telefon hattı koy normal bir modem bağla ethernet ile üst kattaki pc yi bağla işte.

Neden access point ile aşağıdaki modemden bağlantıyı yakalayıp tekrar sinyal düşüresin ki ?
Tek telefon hattı üzerine 2 modem bağlanmaz bu bir.
2. si acces pointte sonuçta kablo ile bağlanır. wireless ile yakalamaz
3. siz üst kata kablo çıkartmamayı düşünüyorsanız acces pointede modemden bir kablo bağlamanız gerekecektir.
he ben yukarıya yakın bi yere kadar kablo çekicem dersenizde uygundur acces pointe para vermem. adsl modemi acces pointe çeviririm hem daha güçlü olur..