Konuyu nerden nereye bağlamış pes. 3 tane felan 118 xx diye numaranın reklamı dönüyor şu an. Hepsinin birden telekomun olacağına mı ihtimal veriyor millet?

Ayrıca 3 ay kadar önce Telekom duyurmuştu 118 olayının değişeceğini.