Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Paraya dönülecek arkadaşlar. Vodafone'nin bölye bir hizmeti vardı yanlış hatırlamıyorsam. TL yükleniyordu aynen o şekilde olcak. Görüşmelerde mahkeme kararıyla ucuzlayacak. Tam oranı bilmiyorum ama yarı yarıya düşeceği söyleniyor. SMS MMS hepsi kullanılcak herşey TL ve Kuruş bazında hesaplanacak.
Avea Ceosu şöyle diyor
Artık şu kadar kontör değil de 20 liralık yükleme yapılacak. SMS, MMS gibi hizmetlerde de kontür kullanılmayacak. Yakında cep telefonları her şeyi yapacak. İleride cüzdan taşımadan alışveriş imkanı olacak. Kart taşımadan cep telefonunuzu kredi kartı gibi kullanacaksınız.