Reality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani - daha iyi diyorsunuz + ile spama girebiliriz öylemi ?
Spama girersiniz demiyorum ,"-" ile yapılandırılmış SEF linkle bir adım öteden başlarsanız.Spam algılaması sizi diğer siteler karşısında zayıf duruma düşürücektir.

Bu benim düşüncem tabi,ben "-" kullanılmasından yanayım.