Sef Link çalışmalarında herzaman "-" tire işareti tercih edilir.Sebebi ise "+" işaretli link yapısını google spam sayfalama algılıyor olmasından kaynaklabilir.Arama sonuçlarında gelen siteleri oranladığınızda "-" işaretli link yapısına sahip siteler +1 oluyor .
Etiket için kullanılan "+" lar,sayfa içinde kelime ayrımı için yapılan işlemlerde tercih ediliyor.(Wordpress'te resim eklediğimde kullanıyorum,getirisi çok fazla.)
İkisininde kullanım yeri farklı diye düşünüyorum.