Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar arkadaşlar kaç gündür kafamı kurcalayan bir konu var etiketlerde tire yerine artı kullanıyoruz misal ayşe+fatma+ali şeklinde etiketlerimiz + ile -'nin farkı varmıdır varsa nedir hagisi daha iyi + 'nin zararları nelerdir ?
ayse-fatma-ali mi yoks ayşe+fatma+ali mi kullanılsa daha iyi seo bakımından en uygun olan hangisidir bu konu hakkında kesin bilgisi olanlar lütfen cevap yazsın tahmini cevapları yazılmasın lütfen.