advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel düşüncelerin ve yorumun için teşekkür ederim..Bunu deniyeceğim
Bir spor kazası sonrası hiçbirşey anlamadan 1 haftadan fazla hastanede ameliyat için yattım arkadaşım. hayatım boyunca unutamayacağım şeyler başıma geldi.O bir haftayı anlatsam kitap olur...Hatırladıkça insan acayip oluyor.Çok kötü günlerdi o 1 haftayı 1 yıl olarak yaşamışımdır.Ama bitti...