Vallah hocam hastahenede kabus gibi 2 gün yaşadım hele zaten onca hasta insan daha beter boğdu beni her gözümü kapayışta tekrarlarca aynı anı yaşıyorum Ömrümden ömür gitti desem yeridir

Yorumun için sağol