İstatistiklerde çıkan mesajlar forum üye gönderim seçenekleri ile paraleldir. Yani yönetim odaısna gönderilen mesajı, üye göremez. Değilse VJGarber arkadaşın dediğini yaparak ayarlardan forum id sini ekleyerek istatistikde görünmesini engelelrsiniz.
Mesaj düzenleme seçenekleri de üye grubuna göre ayarlanmıyor. Sadece yönetim bundan etkilenmiyor.