ChipOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkez adsenseden hesap açmak ister sende kapamaya çalışıyorsun tersdenmi kalkdın anlamadım.
kazanamıyorum ki yapcak bişeyim kalmadı..pop up tarzı reklamla devam edeyim diye düşünüyorum.. yanlış mı düşünüyorum ?