merhabalar..
adsense hesabımı kapatmak ve paramı almak istiyorum.içerde 20 küsür para var..pinim girilmiş durumda..herşey doğrulandı..şu an kapatıp paramı alabilir miyim ? ne yapmam gerekir ?