Ben bu yüzden adhood dan güzel bir miktarda ücretimi alamadım.Müşteri hizmetlerine bildirmiştim Eengellemeniz gerekiyor yapacağımız birşey yok demişlerdi.Google'u bilemem.Senin yerinde olsam reklamları 3-4 gün kaldırırdım.Adam kaldırdığını sanıp vazgeçer.