iyi günler arkadaşlar,
http://www.grafikerler.net/ bu sitenin yani bilmeyen yoktur sanırım Grafikerler.net'in kullandığı temanın ismini bilen varmı. Daha doğrusu kendilerimi editlediler yoksa hzır tema üstünde değişiklikmi yaptılar.
Eğer hazır temaysa bilen arkadaş varsa şimdiden çok teşekkür ediyorum.