bir arkadaş - rep vermiş. çöp sitelerden bıktık diye..
merak etmeyin. ben hiçbir zaman içerik ağı olarak kullanmadım kuponları..
sadece 2 anahtar kelime kullanıyorum aramalarda..ve sadece o kelimeyi arayanlar siteme giriyor..