Elimdeki bir domaini buyuk 1forumdan tanıdıgım ama sadece merhabam olan birisi mailimi ekledi ve domaini almak ıstedı herşeyle anlastık sırf o forumdan tanıyrm dıye domaini attim fakat ne ödeme var ne adam var yedekler falanda silinmiş
isimtescil.net e bildirdim ve konusma metnımızıde yolladım dolandırıldım dıye domaınımı panelıme geri iade edınız şu üyeniz falan diye
adamların dediği sadece o kısıyle gorusun dedıler.
Şimdi domaını vermelerı gerekır elımde ispat var ama ya vermezlerse diyorum ama domain bana kayıtlı