Çok pahalı değilmi ? en azından bütcesine uygun kişiler alabilirler diye düşünüyorum. ve bu ajax olan domaini sanki daha önce farklı bir konuda gördüm. yada siz 2. kez bu konuyu açıyorsunuz? olsa gerek...