Bizim lisenin karşısında bir ilköğretim okulu var. Okulun müdür yardımcısı , anasınıfı hocasına aşıkmış. müdür yardımcısı bir olay üzerine kadını çok kıskanmış . kadın ufacık çocuklara ders verirken müdür yardımcısı sınıfı basıp önce kadına 1 el ateş etmiş ve silah tutukluluk yapınca da kadını bıçaklamış. Bizim lisenin hemen yanında da karakol var Allah'tan çok yakın ki hemen polisler akın etti. Bizim okulda çalkalanıyor bu haberle.
Gerçekten böyle adamları nasıl müdür yardımcısı yapıyorlar anlamıyorum. Bizim okullarımızın sonu nereye gidiyor onuda bilmiyorum. Ufacık çocukların önünde yapılacak şey mi bu anlam veremedim doğrusu .
Konuyla ilgili detaylı haber ;
http://www.milliyet.com.tr/okulda-de...49/default.htm