Merhaba, AJAX ile uğraşmaya yeni başladım. Bilgisi olanlara bir sorum var. AJAX uygulamasını kullandığım bir html sayfası server da sorunsuz çalışırken, localde çalışmıyor.
Yaptığım iş belirttiğim sayfayı çekip html sayfada ekrana yazdırması. Dediğim gibi serverda sorun yok çalışıyor localde çalışmıyor :s