sana onlar yeterli olacaktır diye düşünüyorum ben smtp için 25 açman gerekicek sadece. Ayrıca diğer arkadaşın dediği gibi de makinada anti-virüs firewall'ı yada windows'un firewall'ı varsa onlarda da aynı erişim hakkını tanımlaman gerekicek..
İyi Çalışmalar