Pixelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe karakterleri veritabanında görüntülediğinizde herhangi bir ASCII koduna dönüşüyor mu yoksa direkt olarak soru işareti olarak mı gözüküyor?

Dip not: Veri çektiğiniz txt dosyasını Not Defterinde Farklı Kaydet'i kullanarak UTF-8' kodlamasında kaydederseniz probleminizin düzeleceğini düşünüyorum.
Bunu yapınca düzeldi. Teşekkür ederim.