Resimleri photoshop'da yapıyorsanız resimleri parçalara bölerek kaydetme esnasında web sayfası olarak kaydedebilir ve kaydediğiniz yerde oluşan html dosyasından kodları kopyalayıp dreamweaver'da kullanabilirsiniz. Arkadaşlarında dediği gibi resimler parça parça olacağından yüklenme hızı daha yüksek olacaktır.

Bu arada compressor'u kullanmanızı tavsiye etmem. Çünkü css kodları o kadar karışık hal alıyor ki, değişiklik yapmak istediğinizde hiçbirşey bulamıyorsunuz.