alıcı değildim ama domain güzel olduğu için 1 hafta takip ettim. sonra madem alamıyorum bari bizden biri alsın diyerek yiğit'e söyledim son gün. meğer o zaten takipteymiş aldığını duyunca çok sevindim.

hayırlı olsun kardeşim. çok güzel bi domain