Kaliteli bir firma tavsiye ediyorum bir meslektaş olarak en azından bir sorun yaşamadım ki daha evvel'den kankamın alışverişi olmuş bir yer olarak gayet iyimser ve anlayışlı tabi birde beni msn'ye eklese hayırlı işler bol kazançlar.