Resmin biri 400 kb biri 450 kb normaldir yavaş açılması. Muhtemel neden Fw veya Ps ile birleştirme yaptıysan resimleri direk Ctrl+S ile kaydetmiş olmandır buda normal olarak layer lı kaydettiği için yüksek boyutta olmuştur. Şu resimleri koyarsan sorun çözülmüş olacaktır.
41 KB
41 KB
Aynı yöntemi diğer resimler içinde uygulaman gerekmektedir. Fw yada Ps ile açarak resimleri export ederek kayıt edebilir bu şekilde boyutlarını düşürebilirisin.