Önemli olan css/xhtml kodlama yapmak değil.Önemli olan doğru kodlama yapmak.Normalde eski tekniklerde bazı resimler bir bütün olarak alınırdı ve boyutu büyük olurdu.Şimdi o resimleri parçalara ayırarak tekrarlatıp kullanma olanağı sayesinde sayfa boyutu düşüyor.Ayrıca her aynı tip yazı için farklı kod yazmaktansa tek bir kod ile tüm bu aynı tip yazılara müdehale edildiği için burdanda sayfa boyut avantajı doğuyor.
Örneğin,
http://www.bercabambu.com/image/anasayfa_gorsel4.png
şu resmi tek parça koymuşsunuz, css kullanara kbunu 3 parça şeklinde yerleştirebilirsiniz bilginiz yetiyorsa zamanınız varsa 5 6 parçada yerleştirebilirsiniz.Böylece o 75kblık resim 10kb gibi bir boyuta belki daha aza düşücektir. gibi gibi.