hakılısınız, teşekkürler bir de şunu ekliyim soruma; bu sitemi www.bercabambu.com drw cs4 ile css i hazır yaptığı şekliyle yaptım. bildiğim kadarıyla css daha avantajlı olması gerekir. ama bundan önce bol grafik ve tabloyla yaptığımdan daha biraz daha yavaş açılıyor. özellikle grafikler gözle görülür derecede daha uzun zamanda yükleniyor. bunda ben bir yerde yanlışmı yapıyorum sizce?