Uğraşma kompresörle getir bana bende kompresörle aynı kodu yazıyorum

, şaka bi yana çok büyük çapta trafikli bir siten yoksa bunu yapman elle tutulur, gözle görülür bir fark sağlamayacaktır.
Katılıyorum araştırırken bu kadarmıymış dedim. Büyük birşey bekliyordum sıkıştırdığı da bişey yok Css'i iyice öğrendiğinde zaten yanyana yazarsın alt alta değil ki alta alta yazmanda çok devasa boyutlara çıkarmaz Css dosyanı.