Arkadaşlar ismim@siteadi.com uzantılı bir mail/msn adresi açtım kendime. Herşeyi tamam, doğrulama vs yaptım . MSN'e de sorunsuz olarak girebiliyorum ancak maillerime girmiyorum :/

açtığım msn adresiyle maillerime bakmak istediğimde

Alıntı
Oturum Açma Hatası
Windows Live Hotmail şu anda hesabınızda oturum açamadı. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
diye bir hata ile karşılaşıyorum. Sorun nedir ? Nasıl çözebilirim ?