Way Be Muhteşem Olmuş

(Yanlız Rek Seçiminde Bi Kaç Alternatif Yapsaydın Çok Daha Güzel Olurdu. )
Teşekkürler Dosyalarda İniyor İzleniyor Ancak Winamp da Çalışmıyor.
kardeş tema konusunda o kadar yetenekli değilim, elimden gelenin en iyisi oydu
winampta çalışmıyorsa da codec yüklemen gerekebilir bende sorunsuz çalışıyor.