ExPeVent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Way Be Muhteşem Olmuş (Yanlız Rek Seçiminde Bi Kaç Alternatif Yapsaydın Çok Daha Güzel Olurdu. )


Teşekkürler Dosyalarda İniyor İzleniyor Ancak Winamp da Çalışmıyor.
kardeş tema konusunda o kadar yetenekli değilim, elimden gelenin en iyisi oydu

winampta çalışmıyorsa da codec yüklemen gerekebilir bende sorunsuz çalışıyor.