Konu
Elinde fazla davetiye olan bir arkadaş varsa
02-03-2010, 14:29:05
#5
madmax50
hangi mail adresini yazdıysam kabul ettiremedim. Üyelik problemli mi acaba? ya hep telefon numarası istiyor onlar da sisteme kayıt edildi telefon numarası da kalmadı. Nasıl zor bir üyelik sistemi var ya. Lütfen bir yönetici yardım etsin...