1. Server bu parayi karsilicak
2. lisans sistemi 30 tl xtrap war 70 tl xskip we soacs war bunlara hile acilamaz ama lisans olursa [1 ip'e alındıgından makine kapanır ve ip değişirse o lisans yanar..]

Yardım edebilecek herkese simdiden teşekkürler...