o kadar zor değil aslında. 2 ayda güzel bi site çıkarcak kadar öğrendim ben drupal. yani istediklerimi tam olarak yapabildim. ancak öncesinde paralı olarak bir arkadasa site kurdurdum o kurarken bende öğrendim. ama şöle diyebilirim diğer cms ler bitmiştir artık benim için=) tek sorun bot yazan kimsenin olmaması:S