Ben de 6-7 ay öncesine kadar affilatie sistemiyle e-kitap pazarlıyordum.Ve orada anlatanlar sanki işin çok basit olduğu hissi uyandırıyorlar, (nede olsa pazarlamacı ruhu

) sizi çekmek için kesinlikle bu piyasanın cazip yönlerini vurguluyorlar. Hiç de kolay değil.Benzetme yapcak olursak Borsa gibi düşünebilirsin.Elinizdeki bütçeyi yatırırsınız, ya zarar ederseniz ya kar edersiniz.Ama garantisi yoktur kesinlikle.