Konuyu Yanlış Yere Acmışsınız : https://www.r10.net/script-satisi/ Konuyu Buraya İlgili Modlara Taşıtırsanız Satışınız İçin İyi Olur. Bu Arada Demo PM Alabilirmiyim.

Hayırlı Günler.