Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hacı ben vazgeçtim öyle göründüğü kadar basit birşey değil + hiç kaynak yok ingilizce bilmemiz lazım oda bende olmadığı için zor . Birde çok zamanın olması lazım günlük 1 saat 2 saat ile olabilecek birşey değil
Hocam hiç bir şey kolay değildir.

çalışcaz emek vereceğiz ve öğreneceğiz..

başka alternatifimiz yok zaten.

klasik ileri ileri diye kurulan sitelerden kurtulmak ve profesyonelleşmek lazım