hem kursa git hem de ingilizce bir blog aç. öğrendiklerini bloga dök. zamanla iyice kavrarsın dili. sonra ingilizce filmler izle. sonra da yurtdışından biriyle msn de sesli, görüntülü konuş. bu şekil de öğrenebilirsin.