Arkadaşlar bende dşünüyorum kursa gitmeyi. 14 senedir ingilizce görüyorum okulda hala tık yok. Okulda öğretiyolar yaz geldimi unutuyorum. Biri ingilizce konuşurken anlıyorum ama ben konuşamıyorum: lostu 5 sezon ingilizce izledim fayda etmedi anlıyorum ama konuşmaya gelince... sesli sözlük felan varmış acaba alsam yanımda taşısam arada sırada pratikle kendimi geliştirebilirmiyim