WEBCOLOR kardeşi hocam...
Load adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer varezden indirdiyseniz içnide shell var birisi anadizinde biriside images klasöründe.. varez kullanmayın çünki sadece shell yok muhtemelen kodlarada açık gömülmüş, eğer sahibinden temiz aldıysanız ozaman üreticisine başvurun Webloader banlıysa diğer nicki Webcolor sanırım..
sntr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk v7'le başladım hit oLaylarına Ogünden bugünden en yüksek 300 k hitli sitem oLdu onca zamandır bi sorun yaşamadım, Sunucu Kendimin sunucu güvenliği Bende Script Taraması Bende Herhangi bir bug varsa ki scripti incelemeden bile kurdum sadece webloader'dan lisans alarak neden acaba bizde sorun oLmuyor
xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 2 senedir v1'den beri kullanıyorum. her zaman serverimde sadece kendi sitelerim oldu. ben neden hacklenmiyorum? sadece acemiyken v7'deki açık yüzünden sorun olmuştu onun içinde konu açıldı ve gerekli bilgilendirme yapıldı
KingCobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanslımı kardeşim senin scriptin.Lisanslı ise pm at bakalım bir nasıl oluyor
RainBow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin.php yi diğer arkadaşın dediği gibi ftp den sildim komple gene hacklendim. Belki söylediklerinde haklı olabilirsin ama diğer arkadaşın dediği de doğru malesef. Admin.php ye ulaşabilmeleri için ayrıca bir şifre sistemi daha yaptık ama gene nafile inc-login.php nin yolunu değiştirdim gene aynı, sildim gene aynı. Ve birde şu olay var hackleyen kişi aynı kişi yerleştirilen kod aynı kod siteleri incelerseniz görebilirsiniz bunu. Warezi de hackleniyor lisanslısıda . Site 120K idi şuan 5K da Açığı kapatıcam diye anası ağladı sitenin.
Bakın arkadaşlar... Benim bir serverda 3 tane v7 scriptli sitem vardı. Ve bunlardan sadece 1 tanesinin reklamları değişiyor ve 1 tane v7 site ile 1 forum sitesine refresh ile yönlendirme yapılıyordu. 3 scriptte aynı kodlara sahip olduğuna göre;
1= Reklamları değişen neden sadece 1 site? Demekki keylogger işi değil.
2= Scriptte açık olsa neden diğer sitelere eklemiyorlar? Demekki scriptte de problem yok.
Ben anında server sahibinin VPS sine geçtim o günden sonra sorun bitti Kessinlikle ve kessinlikle serverda shell var arkadaşlar...
Şimdi diyeceksiniz neden o zaman diğer sitelere atmadılar
1=Reklamları değişen sadece 1 siteydi çünkü diğer 1 site banlıydı 1 site de hitsizdi
2=Scriptle alakalı bir açık yok çünkü aynı kod forum sitesinede ekleniyordu. olay bu kadar basit