Öncelikle özel mesaj yollayan herkesten çok özür diliyorum. Aniden taşınma işim çıktığı için bir iki gün nete giremedim. Özel mesajlar falan da arada kaynadı ne yazık ki. Rica etsem özel mesaj atanlar tekrar atabilir mi? Cidden çok özür diliyorum...