ben dershaneye gidiyordum fakat bıraktım. açıköğretimide bırakıcam. eğer askerlik veya diğer problemleriniz yoksa gitmeyin tavsiye etmem. tekrar ygs gircem ve yarın inşallah iş görüşmesine gidiyorum kabul edilirsem iş hayatına atılıcam .:d