Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben dershaneye gidiyordum fakat bıraktım. açıköğretimide bırakıcam. eğer askerlik veya diğer problemleriniz yoksa gitmeyin tavsiye etmem. tekrar ygs gircem ve yarın inşallah iş görüşmesine gidiyorum kabul edilirsem iş hayatına atılıcam .:d