Sam0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cidden söylüyorum, hiç güleceğim yoktu.
"Google Analytics vs Sayyac"
Google sayyacı kapattı ya, artık sırtı yere gelmez. Zaten açığını arıyordu sayyacın

Daha neler göreceğiz bakalım.
niye gülüyorsunuz dünyada analysticten sonra en çok kullanılan sayactı yoksa bu kadar insan niye alternatif arıyalım anlystickin 1 numaralı rakibiydi hem kullanıs kolaylığı hem anlık istatistik almak için bire birdi varsa benzer bi servis hemen geçelim hiç sanmıyorum düsünürseniz hak verirseniz dünya çapında kullanılan bi servisten bahsediyoruz