KeYGeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ap açık ortada google kendi analistiğini kullandırtmak için resmen ambargo uyguluyor...
Cidden söylüyorum, hiç güleceğim yoktu.
"Google Analytics vs Sayyac"
Google sayyacı kapattı ya, artık sırtı yere gelmez. Zaten açığını arıyordu sayyacın

Daha neler göreceğiz bakalım.