bende bluetooth ile neti denedim cok yavas kalıyor kabloya göre kablo tavsiyemdir.2 ay kablolu kullandım.telefonun iletimide yavaş olabilir belki onada bir bak
Evet bende de çok fark oluyor. Saniyede kaç KB hızla bağlanıyordu sizinki hocam?
bir tane var elimde usb lı blutut tak çalıştır driver veya proğram yüklemene gerek yok ınternete gırmeyı denemedım ama hıc

hızlı calıstıgından emınım
Bir deneyebilir misiniz rica etsem? Ayrıca marka ve modelini verebilir misiniz?
Edit:
bende bluetooth ile neti denedim cok yavas kalıyor kabloya göre kablo tavsiyemdir.2 ay kablolu kullandım.telefonun iletimide yavaş olabilir belki onada bir bak
Şimdi araştırdım hocam, N82'nin Bluetooth hızı max 130 KB'mış. Onu da ilk kullandığım Bluetooth cihazında görmüştüm, tekrar alacağım onu sanırım
Teşekkürler bunu hatırlattığınız için