Böyle uyarmak güzel birşey değil, sizden önce kendisine PM atarak uyardım.
ben o arkadasa +rep verdım. oraya kırmızıyla kesınlıkle yazıyorum. ınat gıbı bu sekılde yazıyorlar.
daha once birçok kes hosting aldım hep plesk panel ıstedım. gelen pmler mesajların hepsı cpanel seklındeydı. . plesk panel yazıyorsam bı bıldıgım vardır dımı