Hiç üzülmüyorum bu tür yerleri bulup hizmet satın alan, para bağlayan kişilere. Hakkınız bu, bunu hak ediyorsunuz, bu sorunları yaşıyorsunuz.

Bu forumda ciddi iş yapan herkes bas bas bağırıyor 3 kuruşa 5 köfte alamazsınız, alırsanız böyle olur diye..